ILIAS Logo
KaBiNetEdu
» Belépés
Regisztrált felhasználók: 93756Elfelejtett jelszó?

Üdvözöljük a Személy-, Vagyonvédelemi és Magánnyomozói Szakmai Kamara (SZVMSZK)

magán-biztonságvédelmi alapfeladatok
(Személy- és vagyonőrök 40 órás képzése)

felnőttképző intézménye elektronikus képzés- és vizsgaszervező oldalán!


Az elektronikus felületet abból a célból hoztuk létre, hogy Ön felkészülhessen a 68/2012. (XII. 14.) BM rendeletben foglalt szakmai és vizsgakövetelmények szerinti vizsgára, és meg is szervezhesse a saját vizsgáját az elektronikus tananyag egyéni elsajátítása után. A rendszerben a regisztráció után fog a rendelkezésére állni az a vizsganaptár felület, aminek a segítségével saját maga választhat időpontot és helyszínt a felkínált vizsgalehetőségek közül.


Fontos információk:

  • Központi e-mail cím: info@kabinetonline.hu
  • A sikeres vizsga segítségével megszerezhető tanúsítvány biztosítja a vagyonőr számára a jogszerű munkavégzés lehetőségét.
  • A 40 órás képzés tanúsítványának érvényessége, a kiállítástól számított 5 év.
  • A tanúsítvány lejártát követően 16 órás kiegészítő képzést szükséges elvégezni, amelyre a http://vagyonor.bmkszf.hu weboldalon tud regisztrálni.
  • Szintén kötelező elvégezni a 16 órás képzést az alábbi esetekben:
    • aki elvégezte a 40 órás képzést és tanúsítvánnyal rendelkezik, a tanúsítvány kiállításától 5 éven belül.
    • aki az új OKJ 32 861 01 személy- és vagyonőr szakképesítéssel rendelkezik, a szakképesítés megszerzésétől 5 éven belül, mégpedig attól függetlenül, hogy kapott vagy nem kapott erről mentességi okiratot.

A 40 ÓRÁS KÉPZÉS ÉS VIZSGÁZTATÁS FOLYAMATÁNAK LEÍRÁSA


Tanúsítvány, mentesség pótlása:

A 68/2012. (XII.14.) BM rendelet 6. § (5) bekezdése alapján:

  • Az elveszett vagy megsemmisült tanúsítvány pótlására - a vizsgajegyzőköny alapján - a BM Rendészeti Vezetőkiválasztási, Vezetőképzési és Továbbképzési Főosztálya hiteles tanúsítvány-másolatot állít ki az érintett által saját kezűleg aláírt kérelme alapján. A hiteles tanúsítvány-másolat tartalma megegyezik az eredeti tanúsítvány tartalmával.
  • Az elveszett vagy megsemmisült mentesség pótlására - a mentességi kérelem alapján kiállított mentességi okirat alapján - a BM Rendészeti Vezetőkiválasztási, Vezetőképzési és Továbbképzési Főosztálya  hiteles mentesség-másolatot állít ki az érintett által saját kezűleg aláírt kérelme alapján. A hiteles mentesség-másolat tartalma megegyezik az eredeti tanúsítvány tartalmával.

Online ügyfélszolgálat:

  • E-mail: kiegkepzes@bmkszf.hu
  • Levelezési cím:  BM Rendészeti Vezetőkiválasztási, Vezetőképzési és Továbbképzési Főosztály (1903 Budapest Pf. 314)

Cégek, vállalkozások figyelmébe:

A cégek csoportos regisztrációt (képzést, önálló vizsganapot is) kérhetnek.

Kérjük, hogy a kapcsolatfelvétel érdekében töltsék ki az alábbi dokumentumot:

és azt küldjék meg az info@kabinetonline.hu e-mail címre, amely alapján munkatársunk megkeresi Önöket a további teendőkkel kapcsolatban.


ELÉRHETŐSÉGEK